At $12,000, Could This 2011 BMW 128i Be The One?
Conform afirmației vânzătorului, acest cabriolet „distractiv de condus” este perfect din punct de vedere mecanic.
La fel ca Ned din Game of Thrones, vânzătorul BMW-ului de astăzi vede iarna apropiindu-se și vrea să se pregătească. Asta înseamnă un 4WD în locul plafonului convertible al Bimmer-ului. Să vedem dacă suntem pregătiți pentru prețul cerut.
A este o vânzare dificilă pentru cei care cred că răspunsul este întotdeauna un Miata. Aceasta a fost provocarea vânzătorului ‘Mister Two’, care a avut un preț de 11,495 dolari, dar nu a câștigat mulți adepți. În votul nostru, a primit un răspuns negativ de 85%.
Înapoi în anul 1968, legenda pop Harry Nilsson cânta plângător: „Unu este cel mai solitar număr pe care îl vei face vreodată.” Three Dog Night a preluat acea melodie și a făcut-o populară, atingând locul 5 în Billboard Hot 100. A fi „Unu” poate că a fost odată o lamentație, dar nu a oprit BMW să construiască o gamă completă de mașini din seria 1, care sunt distractive pentru toți.
Aceasta este una dintre ele, și nu numai că este cu un deceniu mai nouă decât Toyota MR2 Spyder, dar este și mai funcțională. Oferă patru locuri în loc de două, are mai mult spațiu pentru bagaje și, cu 228 de cai putere de la motorul său de 3.0 litri N52 în linie, are aproape 100 de cai mai mult sub capotă.
BMW a introdus edițiile coupe (E82) și cabriolet (E88) ale seriei 1 ca un omagiu adus liniei 02 de mașini din sfârșitul anilor '60 și începutul anilor '70. Aceste mașini împărtășesc o platformă cu o linie de hatchback-uri, dar BMW a ales să nu le aducă în SUA, unde ar fi trebuit să concureze cu mult mai bine cotatul VW GTI într-o piață mai puțin interesată de hatchback-uri sport. Coupe-ul și cabrioletul arată ca versiuni Shrinky-Dink ale seriei 3, iar mulți oameni le adoră.
Astăzi, BMW vinde încă seria 1 ca hatch în piețele din afara Statelor Unite, dar din cauza schimbării convenției de denumire a companiei, versiunea coupe a fost desprinsă pe cont propriu și acum este branduită ca seria 2.
Cabrioletul nostru este un 1, și vom face o evaluare pentru a vedea dacă considerăm că acesta este un număr pozitiv. Linia E8x a fost proiectată în era Bangle, iar acest lucru este evident în designul său. Restul mașinii are o adevărată vibrație E46, iar cele mai flamboyante aspecte ale designului sunt mascate de vopseaua neagră a acestei mașini, care pare să fie într-o stare solidă și se potrivește bine cu jantele strălucitoare Style 360.
Este o poveste similară în cabină, fără probleme evidente cu tapițeria sau comenzile. Aici veți găsi levierul pentru transmisia manuală cu șase trepte, provenită de la General Motors, care este o opțiune rară pe aceste mașini, făcându-l pe acesta un pic deosebit. Tot restul de aici este destinat confortului și convenienței, cu feronerie electrică pentru geamuri și uși, control automat al climatizării și scaune încălzite.
Conform vânzătorului, din punct de vedere mecanic, mașina este perfectă. A trecut recent printr-o rundă substanțială de întreținere și reparații, acoperind majoritatea punctelor principale de probleme. Nu a fost o regină de garaj, având 134,096 mile acumulate de cei doi proprietari ai săi.
Un titlu curat completează punctele forte ale acestui mic Bimmer, iar vânzătorul se laudă că acesta este singurul 128i manual listat în prezent în California. Va trebui să decidem dacă acest lucru ne influențează în considerarea prețului cerut de 12,000 dolari pentru mașină.
Care este părerea ta despre acest 128i care cere acel tip de varză? Este un preț corect pentru o mașină rară și aparent bine întreținută? Sau este prea mult pentru un mini Bimmer?
Tu decizi!