Audi S6 și S7 din Europa au făcut o schimbare semnificativă în ceea ce privește designul evacuării
Audi continuă să producă modele S cu motoare cu combustie, dar fără evacuări vizibile.
Audi a decis să renunțe la evacuările false, așa cum a promis anterior. Noul S5, disponibil în Europa, a revenit la un sistem adecvat cu patru ieșiri. Însă, în cazul modelelor S6 Sedan, S6 Avant și S7 Sportback, schimbările sunt mai subtile. Aceste modele au renunțat la evacuările false, dar nu au reinstalat cele patru ieșiri caracteristice. Această modificare s-a petrecut cu discreție acum mai bine de un an.
Capturile de ecran din configuratorul german demonstrează că cele trei mașini au un design elegant în spate, fără evacuări vizibile. Acestea sunt ascunse sub bara de protecție, oferind impresia că privim o mașină electrică cu sigla S de la Audi. Însă sub capotă există încă un motor cu combustie internă, un V-6 diferit de cel disponibil în America de Nord.
Când Audi a lansat modelele S6 și S7 cu câțiva ani în urmă, echipele din Europa au primit o variantă diferită. Spre deosebire de modelele din SUA, care beneficiau de motoare twin-turbo V-6 de 2.9 litri, echivalentele europene au fost dotate cu un motor diesel. Audi a justificat această alegere prin popularitatea motoarelor diesel în Europa la acel moment, dar și pentru a reduce emisiile flotei.
S5, modelul mai mic, avea și el un motor TDI în Europa, dar noua generație a trecut la un motor V-6 TFSI de 3,0 litri la nivel global. Fotografii spion sugerează că Audi lucrează la înlocuitori pentru S6, care vor renunța, de asemenea, la motorul diesel. Conform noilor denumiri, S6 cu motor cu combustie internă va deveni S7. Deși denumirea S7 Avant poate părea neobișnuită, acesta va fi disponibil alături de celelalte modele deja lansate.
Schimbări la Audi:
Rămâneți la curent cu cele mai recente știri, recenzii și articole direct în căsuța dvs. de e-mail, zilnic.
Some stock vehicle imagery licensed from EVOX images