În sfârșit, un Nissan Rogue pe care poți să-l folosești pe teren accidentat: Recenzie la prima conducere

Editia Rock Creek aduce o tehnologie avansată care distribuie puterea către roțile care au cea mai mare nevoie. Totuși, trebuie să fii atent pe traseu.

my image

Știai că Nissan Rogue este unul dintre cele mai bine vândute SUV-uri din America? Acesta depășește cu ușurință majoritatea brandurilor din Detroit și se clasează pe locul trei în general, după Toyota RAV4 și Honda CR-V. Nissan speră să câștige și mai mult teren față de rivalele sale japoneze cu robustul Rock Creek Edition.

Nissan ne-a invitat să testăm noua sa versiune, iar destinația a fost Holly Oaks Off-Road Park, o mare carieră de pietriș convertită în suburbia de nord a Detroit-ului. Aceasta a fost o plimbare off-road de o oră, plină de dealuri mari și teren stâncos. Spoiler alert: Toate Rogues au supraviețuit, dar nu fără câteva cicatrici.

Specificații rapide | Caracteristici | Detalii | |-------------------------------------|--------------------------------------| | Motor | Turbocharged 1.5-Liter Inline-Three | | Transmisie | Continuously Variable | | Putere | 201 Cai putere / 225 Lb-Ft | | Eficiență | 27 Oraș / 32 Autostradă / 29 Combinat| | Preț de bază / Așa cum a fost testat| $36,810 / $38,901 |

my image

Fiecare 2025 Rogue are o față actualizată care se concentrează pe o grilă mai mare, iar Rock Creek oferă un model agresiv de plasă, fără crom, cu cârlige false de remorcare portocalii. Are un suport de plafon special conceput pentru a transporta echipamentele de exterior necesare. Nissan afirmă că Rogue Rock Creek Edition este un "vehicul de aventură."

Pneurile all-terrain Falken Wildpeak sunt montate pe jante negre de 17 inci în stil beadlock, cu o bandă portocalie unică pentru a sublinia personalitatea sa aventuroasă. La interior, scaunele sunt acoperite cu nailon hidrofob, cu branding portocaliu Rock Creek.

Componentele suspensiei sunt aceleași ca la celelalte variante Rogue, dar amortizoarele sunt reglate, iar înălțimea de rulare rămâne constantă. Cu toate acestea, nu există plăci de protecție, ceea ce ar putea fi o problemă pentru cei care se aventurează pe cărări mai puțin bătătorite.

my image

Nissan a făcut câteva modificări sistemului computerizat al ediției Rock Creek. Modul Off-Road direcționează puterea către toate cele patru roți pentru o tracțiune optimă. Dacă o roată se ridică de pe sol, sistemul redirecționează puterea către roțile care sunt încă în contact cu solul, funcționând ca un blocaj electronic al diferențialului.

Controlul coborârii pe pantă este eficient atât pe suprafețe dure, cât și pe cele libere, menținând o viteză constantă la coborâre. Acest sistem este util pentru coborâri mai lungi, oferind un control suplimentar.

my image

Pentru urcări, Nissan a inclus o setare pentru camera off-road, care oferă o vedere frontală și de sus a fiecărei roți din față pe ecranul tactil de 8,0 inci, utilă pentru manevrele în pasaje înguste.

Toate aceste îmbunătățiri conferă Rogue Rock Creek Edition o credibilitate adecvată pentru off-road. Nissan a demonstrat capacitatea sa atunci când a condus pe porțiuni de teren mai dificile.

my image

Vorbind despre performanțele pe drumuri reale, Nissan recunoaște că majoritatea cumpărătorilor ediției Rock Creek își vor folosi vehiculul ca pe un Rogue normal. Este silențios și confortabil, chiar și cu anvelopele all-terrain. Motorul turbo de 201 cai putere funcționează plăcut, iar CVT-ul se comportă conform așteptărilor.

Pentru a obține ediția Rock Creek, va trebui să accepți un ecran tactil central mai mic și instrumentele analogice ale echipării SV. Prețul de bază este de $36,810, iar opțiunea notabilă este pachetul Rock Creek Premium de $800.

my image

Nissan a vândut deja aproape 200,000 de Rogue-uri până în septembrie, iar vânzările sunt în scădere. Adăugarea ediției Rock Creek ar putea atrage câțiva mai mulți cumpărători cu atmosfera sa robustă. Totuși, am dori să vedem plăci de protecție și un inch în plus de gardă la sol.

În concluzie, majoritatea cumpărătorilor de Rogue Rock Creek probabil că nu se vor apropia de medii off-road extreme, dar acest model va arăta bine și în oraș, așteptând la drive-thru.

my image

Întoarce-te la pagina principală