GM Taie Jumătate din Cruise în Timp Ce Renunță la Afacerea cu Robotaxi
CEO-ul companiei este, de asemenea, plecat.
De AJ Dellinger
Publicat pe 4 februarie 2025
În al doilea rând, robotaxi-ul a fost o adevărată gaură financiară pentru GM. Compania a investit sume mari în serviciul care nu a decolat cu adevărat și a provocat răni grave persoanelor expuse fără consimțământ la ceea ce echivalează cu un test beta foarte public al acestor vehicule autonome.
În 2023, un robotaxi Cruise a lovit un pieton, tragându-l pe o distanță de 20 de picioare, rezultând în răni grave. Incidentul a fost unul despre care compania a încercat să mintă Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi în timpul investigației.
Robotaxi-urile Cruise au făcut titluri și în 2022, când aproximativ 20 dintre vehicule au reușit să inunde traficul din San Francisco timp de aproape două ore. Alt robotaxi a fost blocat în linia de tramvai a orașului, provocând întârzieri. Un raport al New York Times a constatat că vehiculele Cruise necesitau intervenția umană cel puțin o dată la fiecare 2,5 până la cinci mile parcurse, ceea ce le făcea departe de statutul de vehicule autonome.
Decizia GM de a închide afacerea robotaxi ar trebui să permită locuitorilor din San Francisco să respire ușurați. Este un terorist autonom mai puțin de care să se îngrijoreze pe străzile orașului lor.