Google a trebuit să corecteze o greșeală a AI în reclama sa de Super Bowl

Google a trebuit să corecteze o greșeală a AI în reclama sa de Super Bowl

Google a trebuit să corecteze o greșeală de AI în reclama sa de la Super Bowl

Este o reclamă accidentală pentru adevărata caracteristică a AI: inventarea de lucruri.

AJ Dellinger

De AJ Dellinger
Publicat pe 5 februarie 2025

În ciuda apărării informațiilor produse de Gemini în reclamă, Google a decis să revină și să le modifice. O nouă versiune a reclamei elimină statistica „50-60%”. Nu este clar dacă modificarea a fost efectuată manual sau dacă Google a oferit lui Gemini un alt prompt pentru a se asigura că acea cifră nu apare, dar versiunea corectată va fi difuzată în timpul Super Bowl.

Întreaga incidentă este o reclamă mult mai bună pentru ceea ce poți aștepta de la instrumente precum Gemini: acestea vor copia informațiile furnizate fără un mecanism real de verificare, pentru a te ajuta să îți dai seama dacă informațiile sunt corecte sau nu. Dar măcar îți va economisi timp!

publicitate

Google Gemini AI Now Makes It Look Like You’re Calling Your Fake Friend

Google’s AI now appears like a phone call notification on Android, plus Google adds Gemini 2.0 Pro made for coders.
De Kyle Barr
Publicat pe 5 februarie 2025

Gemini

Google’s Hybrid Quantum Simulator Could Open Doors to New Physics

O abordare analog-digitală a simulării cuantice ar putea pune bazele pentru următoarea generație de supercomputere care să depășească în sfârșit predecesoarele lor clasice.
De Isaac Schultz
Publicat pe 5 februarie 2025

greșeală

Google ridică interdicția autoimpusă de a folosi AI pentru arme și supraveghere

'Don't be evil' este atât de demodat.
De Matt Novak
Publicat pe 5 februarie 2025

reclame

Cum să Transmiți Super Bowl-ul

Poate Kansas City Chiefs să facă trei la rând sau vor lua răzbunarea după înfrângerea de anul trecut în Super Bowl?
De Jorge Jimenez
Publicat pe 3 februarie 2025

tehnologie

'Deep Research' de la OpenAI oferă studenților o nouă modalitate de a trișa la lucrări

Noua cercetare profundă de la OpenAI pentru ChatGPT este concepută pentru a crea lucrări de cercetare, deși Google Gemini 2.0 are o caracteristică foarte similară.
De Kyle Barr
Publicat pe 3 februarie 2025

campanie

Add F*cking to Your Google Searches to Neutralize AI Summaries

Google va închide probabil această breșă destul de curând.
De Thomas Maxwell
Publicat pe 31 ianuarie 2025

Înapoi la pagina principală