Hyundai Previews Fresh Design Language With Boxy SUV

Мы получаем атмосферу Pontiac Aztek от задней стойки. Hyundai Initium concept

Este complicat pentru un producător auto cu o gamă atât de vastă să aibă un limbaj de design unificat. Cu toții putem fi de acord că Hyundai nu oferă o identitate de stil coerentă în întreaga sa gamă largă. De asemenea, nu ajută atunci când un facelift de mijloc de ciclu vine cu schimbări radicale. Conceptul Initium ne oferă o fereastră în filosofia sa de design numită “Art of Steel” care va modela viitoarele modele.

Ce este? Un SUV, desigur. Refreshing boxy, Initium ne oferă o mostră a unui model de producție care va apărea în prima jumătate a anului 2025. Deoarece are un sistem de alimentare cu hidrogen, ne așteptăm să vedem înlocuitorul Nexo. Probabil ați observat că pe unele modele actuale, există patru puncte care reprezintă litera “H” în codul Morse. Initium face lucrurile diferit, deoarece acele pătrate cu un “+” reprezintă logo-ul “HTWO” rezervat pentru mașinile cu hidrogen.

SUV-ul se află pe jante de 21 de inci, proiectate aerodinamic, având aripi proeminente cu un finisaj din plastic negru. O bară de acoperiș cu lumini integrate este adăugată pentru a spori robustețea designului, având același motiv HTWO. Această temă se regăsește și în spate, pentru stopuri și lumina de frână de rezervă. O fereastră laterală cu o formă neobișnuită ne amintește de Pontiac Aztek.

Hyundai afirmă că Initium poate acoperi o distanță maximă de 404 mile înainte de a necesita realimentare. Nexo a fost evaluat anterior de EPA la până la 380 de mile. Un motor electric de 201 CP aduce o îmbunătățire de 40 CP față de vechiul crossover alimentat cu hidrogen. Unul dintre capacele rezervorului este destinat alimentării cu hidrogen, iar celălalt pentru funcția Vehicle-to-Load. V2L permite conectarea vehiculului la o priză de 220V din gospodărie, transformând Initium într-o sursă de energie pentru aparatele electrocasnice.

Deși Hyundai nu a prezentat interiorul, spune că pasagerii din spate au mult spațiu și beneficiază de unghiul generos de înclinare al scaunelor. Ușile din spate au un unghi mare de deschidere, facilitând accesul în cabină. În cazul unui accident, “performanța de siguranță în caz de coliziune de clasă mondială” este asigurată de o structură frontală multi-schelet, o structură laterală robustă și nouă airbag-uri.

Conceptul Hyundai Initium

my image Initium va fi expus public la Los Angeles Auto Show și Auto Guangzhou în luna noiembrie, modelul de serie urmând să fie lansat anul viitor.

Cele mai recente noutăți de la Hyundai:

Obține cele mai bune știri, recenzii, articole și multe altele livrate direct în căsuța ta de email, zilnic.

Întoarce-te la pagina principală