Ninge în America. Iată dovada că și camioneta ta 4WD are nevoie de anvelope bune
Chiar și marele vehicul de remorcare de la Matt's Off-Road Recovery a avut probleme să tragă acest neajutorat Ram 1500 Hemi de pe un deal acoperit de zăpadă. O ciclon bombă pentru Pacific Northwest. Condiții de viscol în munți. Avertizări de ninsoare în întreaga New England. Este un memento că a avea tracțiune pe patru roți—fie că este vorba de o mașină, SUV sau un pickup mare—ajută doar dacă anvelopele tale prind zăpada.
Proprietarul acestei generații a patra a aflat asta pe calea cea mai grea. Un nou videoclip de la Matt's Off-Road Recovery ne duce în munți în timpul unui recent eveniment de ninsoare, unde camioneta cu cabină cvadruplă a alunecat de pe un drum îngust și înclinat. Din fericire, se pare că nu s-au produs daune camionetei. Dar chiar și cu doar câțiva centimetri de zăpadă pe sol, era complet blocată.
De fapt, echipa de recuperare s-a luptat să ajungă la locul respectiv. "Cea mai mare remorcă off-road din lume" se deplasează pe anvelope cu crampoane agresive care mușcă pământul, nisipul și noroiul. În zăpadă, modelul de uzură combinat cu o presiune relativ ușoară pe sol a făcut ca vehiculul construit pe comandă să alunece destul de mult. O secțiune a traseului avea o astfel de înclinație încât erau necesari observatori pentru a ghida camioneta, ca să nu alunece de pe calea îngustă.
Tragerea pickup-ului a dovedit a fi o mare provocare. Camioneta blocată nu era departe de traseu, dar remorca aluneca constant pe zăpadă. Ceea ce a agravat situația a fost lipsa diferențialelor cu blocare, care se lupta constant pentru tracțiune în timp ce era tras în sus. Întreaga situație a fost și mai complicată de condițiile meteorologice deteriorate, care au adus și mai multă zăpadă în timpul recuperării. Drept rezultat, simpla întoarcere pe drumul principal a fost o aventură în sine.
Ține cont de toate acestea în timp ce te aventurezi în sălbăticia înghețată. Anvelopele all-terrain nu sunt neapărat bune pe zăpadă, mai ales dacă este zăpadă umedă care se compactează în profil. Odată ce se întâmplă acest lucru, practic conduci pe slicks. Chiar și pe drumuri principale plate, tracțiunea integrală poate ajuta la accelerare. Dar asta reprezintă doar o parte din condus. Virajele și opririle contează mai mult, iar în acele situații, puterea tuturor roților nu oferă niciun avantaj.
Rămâi în siguranță acolo, tuturor.