Următorul album al lui Kendrick Lamar se numește după Buick Regal GNX
Albumul surpriză, intitulat GNX, a fost lansat astăzi.
Nu trebuie să fii fan Kendrick Lamar pentru a te bucura de cel mai recent album al său. Pasionații de mașini vor recunoaște imediat acele trei litere, care aparțin uneia dintre cele mai rapide (și cool) mașini din anii 1980: Buick GNX.
Lamar vorbește despre ea, de asemenea. Pe lângă faptul că este numele albumului său, piesa 12 primește, de asemenea, apelul. Oare să spunem că are un pic de vibrație veche a Coastei de Vest, dar vom lăsa astfel de critici pentru profesioniștii muzicali. Atenția noastră se îndreaptă spre negrul Buick GNX din 1987 care împodobește miniatura fiecărei piese de pe canalul său YouTube, să nu mai vorbim despre videoclipul teaser de mai jos.
Da, mașinile cool și hip-hop-ul sunt teribil de clișeice, dar aici se întâmplă mai mult. Lamar a cumpărat un GNX pristine—presupunând că este același din videoclip—la începutul acestui an. Această mașină este specială pentru artistul câștigător al premiului Grammy, deoarece era același tip de mașină pe care o avea tatăl său pe vremuri.
Aproape la fel, oricum. Baby Lamar a venit acasă de la spital în Buick Regal din 1987 al tatălui său. Aceasta era versiunea standard a popularului coupe de lux cu două uși din anii 1980, cu Regal T-Type și Grand National fiind variante de performanță cu infamul V-6 turbo de 3,8 litri. Ele se duelau cu Camaro de 5,0 și IROC de pe vremea aceea, dar GNX era o bestie foarte diferită. Comparativ cu 245 de cai putere în Grand National din 1987, același motor în GNX a fost mărit la 276 cp. Aceasta a fost, de asemenea, o estimare conservatoare, iar Buick a actualizat, de asemenea, diverse componente de suspensie și șasiu.
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Model | Buick GNX |
Putere | 276 cp |
Timp 0-60 mph | Sub 5 secunde |
Număr unități produse | 547 |
Rezultatul a fost unul dintre cele mai rapide automobile din lume pentru acea epocă. Putea atinge 60 mph în mai puțin de cinci secunde, o cifră care nu este departe de legende precum Ferrari F40 și Porsche 959.
Nu știm cât a plătit Lamar pentru GNX-ul său, dar ne bucurăm că mașina încă primește respect la aproape 40 de ani după ce a fost construită.