Noua Mini John Cooper Works renunță la cutia de viteze manuală pentru că distracția este supraevaluată
Cel puțin există mult mai mult cuplu de la motorul turbo de patru cilindri în linie.
A trecut doar o săptămână de când Mini a introdus primele modele John Cooper Works cu propulsie electrică completă. Dacă preferi să rămâi la motoarele pe benzină, marca deținută de BMW te acoperă. Spune bun venit noului hatchback cu trei uși și cabriolet în stilul JCW. Cele două mașini păstrează motorul pe benzină turbo de 2,0 litri, dar există câteva schimbări.
Să începem cu veștile bune. Motorul "B48" de origine bavareză produce acum 280 de livre-picior (380 Newton-metri) de cuplu. Este o creștere semnificativă de 44 lb-ft (60 Nm) față de modelele anterioare. Nu obții nicio putere suplimentară, ceea ce înseamnă că motorul cu patru cilindri trimite în continuare 228 cp către axa din față.
Și acum veștile proaste. Cutia de viteze manuală a dispărut. Mini a oferit hatchback-ul JCW anterior cu trei pedale până în ultima clipă, în timp ce cabrioletul a pierdut pedala de ambreiaj cu câțiva ani în urmă. În modelele de nouă generație, schimbătorul manual a dispărut pentru totdeauna. Ești blocat cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj care îți permite să schimbi vitezele folosind padelele montate în spatele volanului. Hatchback-ul de performanță cu trei uși ajunge de la 0 la 100 km/h în 6.1 secunde. Dacă vrei un spațiu nelimitat pentru cap, decapotabila face treaba în 6.4 secunde. Hardtop-ul nu este doar mai rapid, ci și mai viteză, atingând 250 km/h în loc de 245 km/h, cât poate atinge decapotabila.
Așa cum îți poți imagina, modelele complete JCW arată foarte asemănător cu modelele JCW Tăiate. Poți să le deosebești după aerisirile suplimentare din față, unde există noi benzi roșii verticale. În spate, versiunile de performanță au o țeavă de evacuare centrală și mai multe dintre acele reflectoare verticale, deși accentele roșii sunt doar pe hatchback.
2025 Mini John Cooper Works
O altă diferență între cele două stiluri de caroserie este designul farurilor din spate. Pe decapotabilă, este preluat din modelul anterior. Versiunile inferioare ale decapotabilei au, de asemenea, vechiul design al farurilor din spate. Din lateral, modelele legitime JCW au propriile design-uri pentru jante de 17 și 18 inch. Mini vinde hatchback-ul cu 11 culori pentru caroserie care pot fi combinate cu o finisare roșie sau neagră pentru acoperiș și capacurile oglinzilor laterale. Alegeți decapotabila și veți obține o vopsea exclusivă Copper Grey și un model Union Jack în negru sau gri pentru acoperișul din țesătură. Puteți coborî acoperișul în 18 secunde la viteze de până la 18 mph (30 km/h). Alternativ, hardtop-ul se glisează aproximativ 15,7 inci (40 de centimetri) pentru a servi ca un panoramic.
Interiorul este de asemenea preluat în mare parte de la Cooper 3-Door și Convertible în JCW Trim. Mini oferă amândouă mașinile cu o temă roșie și neagră, scaune din față care îmbrățișează corpul și un volan masiv. Ecranul circular OLED de 9,4 inci pentru infotainment este standard, la fel ca și sistemul audio Harman Kardon. Cu modelele sale recente, marca din Oxford a renunțat la afișajul șoferului în favoarea minimalismului.
JCW-ul cu două uși hardtop va începe de la 39.195 dolari, inclusiv o taxă de destinație de 995 dolari. Dacă doriți varianta decapotabilă, acea sumă crește la 44.695 dolari.
Dacă Mini își păstrează promisiunea de a deveni pur electric până la sfârșitul decadelor, acest lucru înseamnă efectiv că aceste două mașini sunt ultimele modele JCW cu motor cu ardere internă. Ele sunt disponibile alături de Countryman JCW, acum cu un sistem de evacuare cvadruplu puternic.
2025 Mini John Cooper Works Convertible
Mai multe acțiuni Mini
Primiți cele mai bune știri, recenzii, coloane și multe altele livrate direct în căsuța dvs. de e-mail, zilnic.