Lansările de filme fizice nu ar trebui să fie atât de enervante
În era mediilor digitale, copiile de filme și emisiuni TV pe care le deții efectiv, fizic, au devenit o raritate artificială, iar acest lucru trebuie să se schimbe.
De Sabina Graves
Publicat pe 5 februarie 2025
Căutarea de noi experiențe fizice
Devine din ce în ce mai greu pentru generațiile viitoare să redescopere puterea de a deține cu adevărat lucrurile pe care le cumpără. Avem nevoie de Gen Z pentru a salva magazinele de video și secțiunile, așa cum au realizat cărțile la Barnes and Noble, datorită rețelelor sociale și popularizării magazinelor ca spații de întâlnire.
Ei sunt deja împinși afară din cinematografe datorită prețurilor, ceea ce înseamnă că pierd experiența de a merge la cinema, apoi mergând la magazin pentru a se uita după filme. Aceasta a fost o parte fundamentală a adolescenței mele, și este ceva care pare să se piardă în marea consumismului pe internet.
Amintirile din copilărie
Având un copil acum, învăț să tratez lucrurile cu care cresc cu mai mult respect, la fel cum tatăl meu cumpăra setul special de trilogii Star Wars cu cutia aurie și slip-ul lui Vader. Aceasta este o imagine clară a copilăriei mele, mergând cu el la secțiunea video și alegând-o pentru a înlocui versiunile anterioare pe care le aveam acasă.
Mi-ar plăcea ca copilul meu să aibă acest gen de amintiri în loc de un alert pe email și un clic pe un buton. Trebuie să recunosc că nu am fost grozav în a urma aceste intenții; este mai ușor pentru mine să spun: „Ok, ieșire la Target marți: hârtie igienică, șervețele pentru bebeluși, brânză și Moana 2 steelbook” odată ce toate responsabilitățile de adult sunt rezolvate.
Distragerile digitale
Cum poate fi ușor să-mi amintesc când o lansare a unui film în ediție de colecție va fi disponibilă pentru precomandă, când de îndată ce deschid un browser sau îmi deschid telefonul sunt lovit de distrageri care mă fac să uit de ce l-am căutat în primul rând? Trebuie să mărturisesc că am fost pe telefon la un sfert până la miezul nopții, actualizând aplicația Walmart pentru o altă șansă la Wicked steelbook cu noaptea înainte de data de lansare—doar pentru a fi distrat de Reels pentru a trece timpul, și apoi era 12:30 a.m. și era epuizat.
Împingerea către viața digitală și închirierea lucrurilor într-un spațiu unde orice poate dispărea brusc este una dintre lecțiile neplăcute din starea noastră actuală de distopie.
O renaștere a experiențelor fizice
A fost uimitor să vizitez Barnes and Noble în timpul acestei renașteri în rândul cumpărătorilor care încep să cunoască frumusețea de a rătăci prin spații curate pentru a inspira cunoștințe și a crea mai mulți tastemakers ai culturii povestirii fizice de transmis mai departe. Este drăguț să vedem tinerii crescuți cu tablete căutând cărți, discuri și CD-uri, și sperăm că timpul le va extinde interesul și pentru filme.
Devine din ce în ce mai evident că păstrarea experiențelor fizice este esențială pentru a menține legătura dintre consumatori și cultura pop, iar lansările de filme fizice ar trebui să fie o parte importantă din aceasta.