Echipamentele din cultura pop devin mai luxoase, dar poate nu ar trebui.

Echipamentele din cultura pop devin mai luxoase, dar poate nu ar trebui.

Echipamentele de cultură pop devin mai luxoase, dar poate că nu ar trebui

Pe măsură ce tendințele se schimbă, moda fandom-ului a evoluat de la logo-uri aplicate pe diverse obiecte la bunuri de stil de viață mai „discrete și luxoase”.

Sabina Graves

Această evoluție în exces a anunțat o nouă tendință: imagini IP lipite pe lucruri foarte scumpe doar pentru asocierea percepută între produs și brandul de pop-culture. Nu există altă franciză la fel de disponibilă ca Star Wars, care probabil ar putea deschide propria rețea de magazine de departament în acest moment. Fanii pot cheltui mult pe articole de înaltă calitate, cum ar fi echipamentele Columbia Star Wars care îmbină estetica salopetelor rebelilor cu protecția fiabilă a brandului împotriva frigului—sau articole mai discutabile, cum ar fi seturi de lenjerie „luxoase” cu palete de culori inspirate de imaginile filmelor care pur și simplu nu au meritat costul pentru ceea ce ai obținut.

Uneori, cu acest fandom în special, este mai bine să fii precaut; colecțiile Disney oferite la prețuri mai accesibile de la Disney Store includ adesea prezentări creative ale artiștilor, transformând personaje îndrăgite în ceva diferit. Uneori, suvenirurile din magazinele de cadouri de la parcurile tematice (care tind să devină virale) se simt mai autentice pentru lumea pe care o iubești. I-am făcut cadou tatălui meu unul dintre Figrin D’an electronic și Kloo Horns de la Modal Nodes lansate când Galaxy’s Edge s-a deschis și nu am mai văzut nimic asemănător de atunci. Tata îl iubește la fel de mult ca și cămășile RSVLTS Star Wars, un exemplu al lansărilor de îmbrăcăminte stilizate colecționabile ale companiei. RSVLTS include nu doar marii fani ai benzilor desenate și Disney, ci și IP-uri greu de găsit, cum ar fi filmele cult și emisiunile TV, și chiar anime-uri precum One Piece.

Există ceva pentru toată lumea care se entuziasmează de cumpărarea produselor tematizate de fandom—fii atent la plata mai mult decât pentru brand. Sărbătorirea fandomului tău în liniște cu bunuri mai subtile a devenit din fericire mai ușoară. De exemplu, brandul de bagaje Beis a urmat lansarea sa Barbie cu una Wicked. Apoi, Heroes & Villains a lansat un set de bagaje Star Wars în formă de marfă din univers, precum și seturi pentru masa de dining cu modele care se potrivesc cu atmosfera locului tău preferat dintr-o galaxie îndepărtată, foarte îndepărtată. Dacă ești un părinte nou, branduri precum Lillebaby și Petunia Picklebottom te acoperă cu colecții Disney pentru a se potrivi căruciorului tău și oricărui altceva de care ai nevoie pentru copii în mișcare.

Recent, Wicked a făcut o mișcare pentru a deveni cel mai popular produs de vacanță, demonstrând poate că cererea pentru francize mai noi este în continuare acolo.

Înapoi la pagina principală