Scout's EVs Will Have a Gas Range-Extender Option

Sistemul "Harvester" adaugă un motor generator la Scout Terra și Traveller, oferind o autonomie suplimentară de 150 de mile.

Scout Terra Concept Scout Motors

Există multe detalii interesante despre viitorul SUV-ului Traveler și camioanele Terra de la Scout Motors. Poate cel mai surprinzător aspect este că aceste vehicule nu sunt complet electrice. Scout a realizat un hibrid, ceea ce este rar printre noile apariții în domeniul vehiculelor electrice.

Atât Traveler, cât și Terra vor oferi opțiunea unui extensor de autonomie pe benzină. Sistemul, numit Harvester, adaugă 150 de mile de autonomie. Scout menționează că camioanele vor avea "până la" 350 de mile de autonomie complet electrică, iar extensorul de autonomie va duce totalul peste 500 de mile. Aceasta este o abordare interesantă pentru a răspunde îngrijorărilor legate de autonomie pe care le au mulți consumatori americani.

Scout Terra Concept Scout Motors

Motorul pe benzină nu va propulsa roțile, ci va încărca bateria de 800 de volți aflată la bord. Această idee nu este nouă; Chevy Volt a introdus conceptul de hibrid cu extinderea autonomiei în 2010, iar BMW i3 a avut opțiunea unui motor de motocicletă cu două cilindri care adăuga energie. De asemenea, viitorul Ram 1500 Ramcharger va utiliza un V-6 pentru a crește autonomia la aproape 700 de mile. Totuși, alte noi apariții în domeniul vehiculelor electrice nu oferă o soluție similară.

Aceasta este o idee promițătoare, având în vedere că camioanele Scout vor fi grele, iar greutatea afectează eficiența și autonomia. Greutatea pachetului de baterii și a axului spate solid, alături de construcția tradițională pe cadru, va influența performanța. Obținerea a 350 de mile dintr-un camion de acest tip ar fi o realizare, iar depășirea autonomiei de 500 de mile va atrage mai mulți clienți, în special pasionații de aventură cărora Scout le dorește să se adreseze.

Galerie: Conceput pentru SUV-ul Scout Traveler și Pickup-ul Terra

my image Scout Motors

Desigur, rămân multe întrebări. Nu știm ce motor va folosi Scout și unde va fi amplasat. Va ocupa sistemul Harvester portbagajul din față? Cât va cântări? Care va fi costul?

În orice caz, este un aspect notabil și va fi interesant de văzut dacă clienții îl vor adopta. Acesta ar putea fi exact elementul care îi va convinge să facă alegerea potrivită.

Întoarce-te la pagina principală