The Gas Dodge Charger Might Show Up Sooner Because More People Want It
Charger Sixpack ar putea ajunge la dealeri la începutul verii 2025 în loc de undeva la sfârșitul anului viitor.
Se pregătește următoarea generație. Mașina sport va veni în două forme: Sixpack pe benzină și electric. EV-ul va fi pus în vânzare primul și este programat să fie lansat înainte de sfârșitul anului. Sixpack, între timp, nu trebuia să ajungă până la sfârșitul anului 2025 - dar un nou raport spune că Dodge a avansat data de vânzare a modelului cu combustie.
Conform surselor, Dodge va începe livrările Charger Sixpack către dealeri la începutul verii 2025. Motivul este simplu: cererea. Mai mulți clienți vor să pună mâna pe mașina sport pe benzină în loc de EV.
Dodge a fost contactat pentru un comentariu cu privire la zvon, și vom actualiza această poveste dacă primim un răspuns.
Foto de: Dodge Decizia Dodge de a lansa Daytona a fost luată înainte ca interesul consumatorilor pentru EV-uri să înceapă să scadă. Totuși, platforma STLA Large care stă la baza ambelor variante permite livrarea tipului de vehicul pe care clienții și-l doresc.
CEO-ul Dodge, Matt McAlear, a fost sincer cu privire la incertitudinea perioadei de tranziție a industriei între ICE și EV. "Suntem capabili să ne adaptăm – putem să ne schimbăm odată cu industria," a spus el. "Nu este stabilit. Va continua să evolueze și să se schimbe, iar noi avem capacitatea de a ne adapta."
Charger Sixpack va sosi în două variante – Standard și High-Output. Motorul twin-turbocharged de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, care alimentează o gamă de modele Stellantis, va produce 420 sau 550 de cai putere când va ajunge în noul Charger. Charger Daytona cu pachetul standard Stage 2 va produce mult mai multă putere – 670 cp. Cu toate acestea, Dodge și-a construit brandul oferind entuziștilor o dietă constantă de benzină, care este cunoscută ca fiind adictivă.
Variantă | Putere (CP) |
---|---|
Standard | 420 |
High-Output | 550 |
Charger Daytona | 670 |