The New Audi S5 Is Absurdly Heavy

Este mult mai greu decât vechiul S4 Sedan și S5 Sportback.

my image Nu este un secret că ori de câte ori este introdus un nou automobil, acesta devine de obicei mai mare și mai greu decât predecesorul său. Producătorii de automobile invocă adesea reglementările de siguranță mai stricte și necesitatea de a integra mai multă tehnologie într-un habitaclu mai spațios. Indiferent de motive, suntem surprinși de cât de multă greutate câștigă unele mașini odată cu schimbarea generației. Între timp, noul Audi S5 înlocuiește vechiul S4 Sedan și S5 Sportback.

Deși a fost lansat în iulie, specificațiile tehnice complete au fost disponibile mai recent. Noul Audi S5 cântărește 4,299 lbs (1,950 kg) în specificația europeană, ceea ce îl face cu 342 lbs (155 kg) mai greu decât vechiul S4 vândut în Europa. Este demn de menționat că versiunea S4 vândută în Statele Unite cântărea doar 3,880 lbs (1,760 kg), făcându-l cu 419 lbs (190 kg) mai ușor decât noul S5.

my image

Noul S5 este disponibil doar ca hatchback, astfel că o comparație corectă ar fi cu S5 Sportback din generația anterioară. Acesta a câștigat 375 lbs (170 kg) în comparație cu vechiul model. De asemenea, Audi oferă un model care nu este disponibil în America, care este și mai greu, având 4,332 lbs (1,965 kg). Versiunile hibride plug-in nu au fost dezvăluite, dar se preconizează că vor adăuga și mai multă greutate.

În acest segment există și modele mai grele, cum ar fi sedanul hibrid plug-in AMG C63 vândut în Europa, care cântărește 4,654 lbs (2,111 kg), iar break-ul este listat la o greutate de 4,729 lbs (2,145 kg). Acest lucru este surprinzător, având în vedere că utilizează un motor mic cu patru cilindri de 2.0 litri, spre deosebire de V-6-ul instalat în modelele Audi.

Este posibil să fi fost prea critici cu BMW pentru „heavyweight M5”, deoarece modelul M3 este semnificativ mai ușor decât cele menționate. Cea mai grea variantă M3, Touring-ul, cântărește 4,111 lbs (1,865 kg), ceea ce devine mai rezonabil. Audi planifică un nou RS5, care ar putea fi un hibrid plug-in cu șase cilindri, așa că se așteaptă și mai multă greutate în viitor.

Întoarce-te la pagina principală