Noua Porsche 911 GT3 RS Manthey Are un Fochi Mare de Rechin
Geamurile din spate sunt supraevaluate oricum.
După ce Porsche a lansat 911 GT3 luna trecută, acum așteptăm ca varianta RS să fie prezentată. Manthey îmbunătățește varianta Rennsport cu un kit de caroserie aerodinamic susținut de fabrică. Această modificare semnificativă are binecuvântarea producătorului auto și nu va anula garanția mașinii. Porsche deține o participație de 51% în Manthey din 2013.
Veți observa că fereastra din spate a dispărut. În locul ei, Manthey montează un panou din fibră de carbon cu 25% mai ușor, dotat cu o antenă în formă de aripă de rechin. Elementul aerodinamic mare funcționează împreună cu șase aripioare mai mici montate pe acoperiș, ajutând aerul cald de la radiatoarele din față să fie direcționat departe de mașină.
Foto de: Porsche
Aripa din spate din fibră de carbon are acum plăci de capăt diferite pentru a crește forța de apăsare. Manthey a făcut și difuzorul mai mare pentru a îmbunătăți performanța aerodinamică. 911 GT3 RS este echipat cu capace aerodisc pentru roți din fibră de carbon, generând peste 2,204 lire forță de apăsare la 177 mph. Modificările includ o rată a arcurilor crescută cu 30% la puntea față și cu 15% la cea din spate, amortizoare noi, plăcuțe de frână de cursă și diverse accesorii.
Pachetul de upgrade a fost în lucru timp de doi ani, implicând mii de mile de teste pe circuitele europene. Manthey vrea să facă un tur rapid al Nürburgring-ului, dar condițiile meteorologice nu au fost favorabile. Scopul este de a reduce timpul de performanță standard stabilit în octombrie 2022.
Foto de: Porsche
Se estimează că va putea să se apropie de timpul de 6:43.30 realizat de o 911 GT2 RS echipată cu componente Manthey. Între timp, proprietarii de GT3 RS pot comanda noul kit, care va fi disponibil în Uniunea Europeană începând din ianuarie anul viitor, iar în regiunile non-UE în martie. Prețul nu este menționat, dar pachetul pentru 718 Cayman GT4 RS începe de la 53.946 USD, plus costurile de instalare.