Maserati Biturbo Restomod Costă Mai Mult Decât un Ferrari SF90 Stradale
Planificate 33 de unități pentru producție ... odată ce prototipul este finalizat.
Modena Automobili
De fiecare dată când credeai că ai văzut totul în materie de restomodeluri, un nou model apare. De data aceasta, un Maserati Biturbo a fost modernizat. Nu este orice Biturbo, ci rarul Shamal, disponibil în anii 1990. Acest nou model italian de la Modena Automobili reinterpretează designul pătrățos și muscular al originalului. Prototipul prezentat aici își are originile într-un coupe Biturbo din 1983.
Mașina poartă numele de Maserati Biturbo Shamal Restomod. Forma iconică este păstrată, inclusiv aripile late și spoilerul distinctiv de pe parbriz. Arcele de roată spate inclinate, un element de design semnătură al lui Marcello Gandini, sunt de asemenea păstrate. Modena Automobili introduce o nouă fațadă frontală cu o grilă coborâtă, admisiuni de aer mai mari și un splitter. Farurile LED integrate se alătură unui nou capot care evocă clasicul Shamal, având și o pereche de ventilații.
Foto de: Modena Automobili
Pe partea din spate, se află un nou fascinat posterior care păstrează tema evacuării cvadruple. Un difuzor agresiv este plasat între ele, iar deasupra, Modena Automobili adaugă noi lămpi de poziție. Un spoiler mare se curbează pe laterale, conectându-se cu caroseria modernizată, oferind restomodului o prezență mai robustă. Actualizările de caroserie sunt realizate în mare parte din fibră de carbon, cu unele componente din oțel. Imaginile interioare nu sunt disponibile, dar se așteaptă un panou de instrumente digital care păstrează designul oval al lui Shamal. Noile scaune Recaro sunt incluse în planuri, deși compania se confruntă cu probleme financiare.
Sub noua caroserie, acest Biturbo împrumută multe componente de la noul model. Acesta include motorul V-6 twin-turbo de 3,0 litri, ajustat pentru a produce 500 de cai putere. Puterea este transmisă roților din spate printr-o transmisie automată ZF cu opt trepte, folosind arborele de transmisie și diferențialul de la Ghibli. Frânele Brembo sunt instalate pe toate cele patru colțuri, cu discuri de 13,5 inci în față și 13,0 la spate. Suspensia Biturbo păstrează același design, dar beneficiază de arcuri și amortizoare reglate. Un nou subcadru posterior și roți de 18 inci completează actualizările.
Specificații Maserati Biturbo Shamal Restomod
Caracteristică | Detaliu |
---|---|
Motor | V-6 twin-turbo de 3,0 litri |
Putere | 500 cai putere |
Transmisie | Automată ZF cu 8 trepte |
Frâne | Brembo, discuri 13,5 (față)/13,0 (spate) |
Roți | 18 inci |
Modena Automobili are planuri pentru 33 de unități Biturbo Restomod "foarte personalizabile", fiecare având un preț de pornire semnificativ de aproximativ 638.000 de dolari. Nu este clar când va începe producția, deoarece compania finalizează detaliile prototipului, așteptându-se să fie gata până în primăvara anului 2025.