Am Condus Honda Passport Trailsport 2026 în Moab. Este Cu Adevărat Robust
Honda Passport Trailsport 2026 este încă un prototip, dar a demonstrat abilități remarcabile pe terenul dificil din Moab.
Am ajuns într-un punct de belvedere în Moab, Utah, la volanul unui prototip Honda Passport Trailsport 2026, sărind în nisipul roșu. Grupul meu de șase Passports, toate camuflate în portocaliu, era parcat alături de Jeep Wranglers și Ford Broncos, care se furișau peste stânci cu ușurință.
Aceste vehicule off-road, concepute pentru a face față provocărilor, sunt imaginea clasică a aventurii în Moab, unde nu există semnal telefonic și nici acces la canalizare. Majoritatea oamenilor nu se așteaptă să vadă un Passport confortabil, cu caroserie unibody, dar, spre surprinderea mea, ne-am integrat perfect.
Passport 2026 marchează începutul celei de-a patra generații a SUV-ului, iar "Trailsport" este o variantă dedicată versiunilor off-road ale unor modele precum Passport și Pilot. Fiind un prototip, nu am avut acces la toate specificațiile, dar am reușit să testez performanțele pe teren accidentat. Elementele interioare erau acoperite cu o prelată neagră, deoarece Honda s-a concentrat pe aspectele off-road pentru moment.
Honda promite că noul Passport Trailsport va fi echipat cu un motor V-6 de 3,5 litri, mai puternic decât cel actual. De asemenea, va avea o transmisie automată cu 10 trepte și tracțiune integrală cu vectorizare a cuplului.
Passport Trailsport va include caracteristici off-road precum plăci de protecție din oțel și glisiere de roci din oțel inoxidabil. Un cârlig de remorcare din fabrică va ajuta la prevenirea loviturilor la fascia din spate în timpul off-roading-ului.
Vor exista ieșiri de evacuare ascunse, camere off-road pentru a verifica unghiurile roților și anvelope off-road de 31 de inci, cele mai mari din gama Honda. Honda asigură că buclele de recuperare sunt evaluate pentru a rezista de două ori greutății brute a vehiculului.
Avantaje: Mult mai capabil, încă confortabil
Am condus Passport Trailsport în Moab timp de aproximativ șase ore, înfruntând diferite provocări ale terenului. A fost o experiență provocatoare, dar confortabilă. Passport Trailsport a depășit obstacolele cu ușurință, oferind un confort sporit pasagerilor.
Vectorizarea cuplului permite mașinii să distribuie cuplul fiecărei roți, îmbunătățind tracțiunea atât pe drum, cât și off-road. În modul Trail, sistemul de logică al Passport-ului poate detecta pierderea tracțiunii la o roată și redirecționează cuplul către roata cu tracțiune, facilitând astfel traversarea terenului accidentat.
Singura dificultate pe care am întâmpinat-o a fost atunci când am judecat greșit unghiul de abordare și am lovit protecția caroseriei de un bolovan. Loviturile au fost puternice, dar echipa Honda din mașină m-a asigurat că aceste elemente sunt construite pentru a rezista.
În modul Trail, Passport oferă două afișaje utile: altitudinea și unghiul de înclinare al mașinii. Afișajul de altitudine se resetează la fiecare oprire, urmărind înălțimea deasupra nivelului mării.
Contra: Frate, Unde E Unghiul Meu Off-Road?
Afișajul unghiului mașinii este esențial pentru off-roaderele moderne. Passport are afișaje circulare pentru înclinare și răsturnare, dar lipsește un grad numeric care să indice unghiurile precise, spre deosebire de alte vehicule off-road.
Am condus în convoi, inclusiv două mașini de tip lead-follow, și ne-am oprit frecvent pentru a observa alte vehicule. Passportul, ca multe SUV-uri dedicate off-road-ului, oferă un echilibru între confortul pe drum și abilitatea de a face față terenului accidentat.
Construcția unibody a Passport-ului oferă o combinație de eficiență și confort, dar poate lipsi flexibilitatea cadrelor tradiționale, ceea ce îl face mai puțin adaptabil pe trasee extrem de dificile.
Recent, am realizat că SUV-urile unibody precum Passport sunt soluția perfectă pentru cei care caută aventuri off-road, fără a sacrifica confortul pe drum.
Aceste vehicule democratizează experiența off-roading-ului, permițând și celor obișnuiți să se alăture aventurii alături de SUV-uri hardcore.
Noua Honda Passport
Some stock vehicle imagery licensed from EVOX images