Sistemul de locuințe din World of Warcraft vrea să se diferențieze de Final Fantasy XIV

Sistemul de locuințe din World of Warcraft vrea să se diferențieze de Final Fantasy XIV

Sistemul de locuințe al jucătorilor din World of Warcraft vrea deja să se diferențieze de Final Fantasy XIV

După ce a întârziat practic decenii la această caracteristică, Blizzard vrea ca construcția casei tale în Azeroth să se simtă diferit față de unul dintre cei mai mari competitori ai săi în moduri esențiale.

James Whitbrook

De James Whitbrook Publicat pe 5 februarie 2025

“Adoptarea pe scară largă este o considerație principală pentru noi de asemenea. Cei mai mulți jucători ar trebui să vrea o casă în Azeroth, și dacă un jucător vrea o casă în Azeroth, poate avea o casă în Azeroth,” se citește parțial în blogul de dezvoltare al Blizzard. “În plus, locuințele sunt concepute pentru a se adapta interesului jucătorului. Dacă cineva vrea să petreacă zeci de ore pe săptămână ocupându-se de casa sa, e minunat! Dacă sunt doar interesați să vină și să plece o dată sau de două ori pe lună, e minunat și asta!”

Nemulțumțirile jucătorilor Final Fantasy XIV

De ce se simte în mod special îndreptat către jucătorii FFXIV? Acestea sunt unele dintre cele mai mari nemulțumiri pe care le au despre sistemul de locuințe, care este în rest adorat. O casă în FFXIV este incredibil de greu de obținut, nu doar pentru că un teren poate costa zeci de milioane, în funcție de dimensiune, dar din 2022, majoritatea accesului la aceste terenuri a fost gestionată printr-un sistem de loterie care îți ține oferta în escrow. Aceasta a fost implementată pentru a diminua grupurile mari de jucători care își unesc resursele pentru a cumpăra întregi cartiere de terenuri limitate din diversele zone de locuințe din Eorzea.

Nu doar că există o barieră randomizată și bazată pe preț, odată ce ai un teren, trebuie să continui să joci FFXIV pentru a menține proprietatea. Jucătorii au 45 de zile de la ultima dată când au intrat în casa lor (nu doar să se conecteze la joc, ci să viziteze efectiv terenul) înainte ca Square-Enix să o demoleze, să îți ia terenul și să îl pună din nou la vânzare. Este un aspect controversat al sistemului, unul pe care dezvoltatorii au fost nevoiți să îl suspende în mod repetat în ultimii ani pentru a acomoda evenimentele din viața reală.

Avantajele Blizzard

Blizzard ar putea fi incredibil de întârziat în jocul pe tema locuințelor pentru jucători, dar cel puțin folosește asta în avantajul său pentru a îmbunătăți potențial zonele de stres cu care s-au confruntat alți pionieri în domeniul MMO în implementarea lor.

După 20 de ani, World of Warcraft adaugă în sfârșit locuințe pentru jucători… În cele din urmă.

sistem de locuințe

jocuri MMO

Înapoi la pagina principală